Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-02-13 19:30:56  Andrzej Zająkała

Pole full zmieniło wartość z '<div> 1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorc&oacute;w.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 3. Rejestr mandat&oacute;w.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 4. Rejestr wynik&oacute;w poboru pr&oacute;b.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 5. Rejestry protokoł&oacute;w kontroli sprawdzającej.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 6. Rejestry podmiot&oacute;w nadzorowych.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 7. Rejestry chor&oacute;b zakaźnych zwalczanych z urzędu.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 8. Rejestr wynik&oacute;w badań laboratoryjnych.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chor&oacute;b zakaźnych.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 10. Rejestry decyzji.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 11. Ewidencja zaopatrzenia.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 12. Ewidencja protokoł&oacute;w ze spotkań informacyjnych.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 13. Ewidencja szkoleń.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 14. Ewidencje kontroli.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 15. Ewidencja delegacji służbowych.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 16. Ewidencja czasu pracy.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 19. Ewidencja pieczątek.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 20. Ewidencja zwolnień lekarskich.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 21. Ewidencja szkoleń.</div> <div> &nbsp;</div> <div> &nbsp;</div> <div> 22. Ewidencja zatrudnionych.</div> <div> &nbsp;</div> ' na '<p> <strong>Prowadzone rejestry :</strong></p> <p> 1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorc&oacute;w.</p> <p> 2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.</p> <p> 3. Rejestr mandat&oacute;w.</p> <p> 4. Rejestr wynik&oacute;w poboru pr&oacute;b.</p> <p> 5. Rejestry protokoł&oacute;w kontroli sprawdzającej.</p> <p> 6. Rejestry podmiot&oacute;w nadzorowych.</p> <p> 7. Rejestry chor&oacute;b zakaźnych zwalczanych z urzędu.</p> <p> 8. Rejestr wynik&oacute;w badań laboratoryjnych.</p> <p> 9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chor&oacute;b zakaźnych.</p> <p> 10. Rejestry decyzji.</p> <p> 11. Ewidencja zaopatrzenia.</p> <p> 12. Ewidencja protokoł&oacute;w ze spotkań informacyjnych.</p> <p> 13. Ewidencja szkoleń.</p> <p> 14. Ewidencje kontroli.</p> <p> 15. Ewidencja delegacji służbowych.</p> <p> 16. Ewidencja czasu pracy.</p> <p> 17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.</p> <p> 18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.</p> <p> 19. Ewidencja pieczątek.</p> <p> 20. Ewidencja zwolnień lekarskich.</p> <p> 21. Ewidencja szkoleń.</p> <p> 22. Ewidencja zatrudnionych.</p> <div> &nbsp;</div> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full
1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorców.
 
 
2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.
 
 
3. Rejestr mandatów.
 
 
4. Rejestr wyników poboru prób.
 
 
5. Rejestry protokołów kontroli sprawdzającej.
 
 
6. Rejestry podmiotów nadzorowych.
 
 
7. Rejestry chorób zakaźnych zwalczanych z urzędu.
 
 
8. Rejestr wyników badań laboratoryjnych.
 
 
9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chorób zakaźnych.
 
 
10. Rejestry decyzji.
 
 
11. Ewidencja zaopatrzenia.
 
 
12. Ewidencja protokołów ze spotkań informacyjnych.
 
 
13. Ewidencja szkoleń.
 
 
14. Ewidencje kontroli.
 
 
15. Ewidencja delegacji służbowych.
 
 
16. Ewidencja czasu pracy.
 
 
17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.
 
 
18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.
 
 
19. Ewidencja pieczątek.
 
 
20. Ewidencja zwolnień lekarskich.
 
 
21. Ewidencja szkoleń.
 
 
22. Ewidencja zatrudnionych.
 

Prowadzone rejestry :

1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorców.

2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.

3. Rejestr mandatów.

4. Rejestr wyników poboru prób.

5. Rejestry protokołów kontroli sprawdzającej.

6. Rejestry podmiotów nadzorowych.

7. Rejestry chorób zakaźnych zwalczanych z urzędu.

8. Rejestr wyników badań laboratoryjnych.

9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chorób zakaźnych.

10. Rejestry decyzji.

11. Ewidencja zaopatrzenia.

12. Ewidencja protokołów ze spotkań informacyjnych.

13. Ewidencja szkoleń.

14. Ewidencje kontroli.

15. Ewidencja delegacji służbowych.

16. Ewidencja czasu pracy.

17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.

18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.

19. Ewidencja pieczątek.

20. Ewidencja zwolnień lekarskich.

21. Ewidencja szkoleń.

22. Ewidencja zatrudnionych.

 
2023-11-16 14:00:25  MAŁGORZATA ZAMIAR

Pole category_id zmieniło wartość z '33927' na '33904'

Pole full zmieniło wartość z '<p> <strong>Prowadzone rejestry :</strong></p> <p> 1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorc&oacute;w.</p> <p> 2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.</p> <p> 3. Rejestr mandat&oacute;w.</p> <p> 4. Rejestr wynik&oacute;w poboru pr&oacute;b.</p> <p> 5. Rejestry protokoł&oacute;w kontroli sprawdzającej.</p> <p> 6. Rejestry podmiot&oacute;w nadzorowych.</p> <p> 7. Rejestry chor&oacute;b zakaźnych zwalczanych z urzędu.</p> <p> 8. Rejestr wynik&oacute;w badań laboratoryjnych.</p> <p> 9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chor&oacute;b zakaźnych.</p> <p> 10. Rejestry decyzji.</p> <p> 11. Ewidencja zaopatrzenia.</p> <p> 12. Ewidencja protokoł&oacute;w ze spotkań informacyjnych.</p> <p> 13. Ewidencja szkoleń.</p> <p> 14. Ewidencje kontroli.</p> <p> 15. Ewidencja delegacji służbowych.</p> <p> 16. Ewidencja czasu pracy.</p> <p> 17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.</p> <p> 18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.</p> <p> 19. Ewidencja pieczątek.</p> <p> 20. Ewidencja zwolnień lekarskich.</p> <p> 21. Ewidencja szkoleń.</p> <p> 22. Ewidencja zatrudnionych.</p> <div> &nbsp;</div> ' na ' <p><strong>Prowadzone rejestry :</strong></p> <p>1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorc&oacute;w.</p> <p>2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.</p> <p>3. Rejestr mandat&oacute;w.</p> <p>4. Rejestr wynik&oacute;w poboru pr&oacute;b.</p> <p>5. Rejestry protokoł&oacute;w kontroli sprawdzającej.</p> <p>6. Rejestry podmiot&oacute;w nadzorowych.</p> <p>7. Rejestry chor&oacute;b zakaźnych zwalczanych z urzędu.</p> <p>8. Rejestr wynik&oacute;w badań laboratoryjnych.</p> <p>9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chor&oacute;b zakaźnych.</p> <p>10. Rejestry decyzji.</p> <p>11. Ewidencja zaopatrzenia.</p> <p>12. Ewidencja protokoł&oacute;w ze spotkań informacyjnych.</p> <p>13. Ewidencja szkoleń.</p> <p>14. Ewidencje kontroli.</p> <p>15. Ewidencja delegacji służbowych.</p> <p>16. Ewidencja czasu pracy.</p> <p>17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.</p> <p>18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.</p> <p>19. Ewidencja pieczątek.</p> <p>20. Ewidencja zwolnień lekarskich.</p> <p>21. Ewidencja szkoleń.</p> <p>22. Ewidencja zatrudnionych.</p> <div> &nbsp; </div> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id3392733904
full

Prowadzone rejestry :

1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorców.

2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.

3. Rejestr mandatów.

4. Rejestr wyników poboru prób.

5. Rejestry protokołów kontroli sprawdzającej.

6. Rejestry podmiotów nadzorowych.

7. Rejestry chorób zakaźnych zwalczanych z urzędu.

8. Rejestr wyników badań laboratoryjnych.

9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chorób zakaźnych.

10. Rejestry decyzji.

11. Ewidencja zaopatrzenia.

12. Ewidencja protokołów ze spotkań informacyjnych.

13. Ewidencja szkoleń.

14. Ewidencje kontroli.

15. Ewidencja delegacji służbowych.

16. Ewidencja czasu pracy.

17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.

18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.

19. Ewidencja pieczątek.

20. Ewidencja zwolnień lekarskich.

21. Ewidencja szkoleń.

22. Ewidencja zatrudnionych.

 

Prowadzone rejestry :

1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorców.

2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.

3. Rejestr mandatów.

4. Rejestr wyników poboru prób.

5. Rejestry protokołów kontroli sprawdzającej.

6. Rejestry podmiotów nadzorowych.

7. Rejestry chorób zakaźnych zwalczanych z urzędu.

8. Rejestr wyników badań laboratoryjnych.

9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chorób zakaźnych.

10. Rejestry decyzji.

11. Ewidencja zaopatrzenia.

12. Ewidencja protokołów ze spotkań informacyjnych.

13. Ewidencja szkoleń.

14. Ewidencje kontroli.

15. Ewidencja delegacji służbowych.

16. Ewidencja czasu pracy.

17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.

18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.

19. Ewidencja pieczątek.

20. Ewidencja zwolnień lekarskich.

21. Ewidencja szkoleń.

22. Ewidencja zatrudnionych.

 
2023-11-16 14:03:36  MAŁGORZATA ZAMIAR

Pole category_id zmieniło wartość z '33904' na '111723'

Pole full zmieniło wartość z ' <p><strong>Prowadzone rejestry :</strong></p> <p>1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorc&oacute;w.</p> <p>2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.</p> <p>3. Rejestr mandat&oacute;w.</p> <p>4. Rejestr wynik&oacute;w poboru pr&oacute;b.</p> <p>5. Rejestry protokoł&oacute;w kontroli sprawdzającej.</p> <p>6. Rejestry podmiot&oacute;w nadzorowych.</p> <p>7. Rejestry chor&oacute;b zakaźnych zwalczanych z urzędu.</p> <p>8. Rejestr wynik&oacute;w badań laboratoryjnych.</p> <p>9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chor&oacute;b zakaźnych.</p> <p>10. Rejestry decyzji.</p> <p>11. Ewidencja zaopatrzenia.</p> <p>12. Ewidencja protokoł&oacute;w ze spotkań informacyjnych.</p> <p>13. Ewidencja szkoleń.</p> <p>14. Ewidencje kontroli.</p> <p>15. Ewidencja delegacji służbowych.</p> <p>16. Ewidencja czasu pracy.</p> <p>17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.</p> <p>18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.</p> <p>19. Ewidencja pieczątek.</p> <p>20. Ewidencja zwolnień lekarskich.</p> <p>21. Ewidencja szkoleń.</p> <p>22. Ewidencja zatrudnionych.</p> <div> &nbsp; </div> ' na ' <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;"><u><strong>Prowadzone rejestry :</strong></u></span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorc&oacute;w.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">3. Rejestr mandat&oacute;w.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">4. Rejestr wynik&oacute;w poboru pr&oacute;b.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">5. Rejestry protokoł&oacute;w kontroli sprawdzającej.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">6. Rejestry podmiot&oacute;w nadzorowych.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">7. Rejestry chor&oacute;b zakaźnych zwalczanych z urzędu.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">8. Rejestr wynik&oacute;w badań laboratoryjnych.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chor&oacute;b zakaźnych.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">10. Rejestry decyzji.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">11. Ewidencja zaopatrzenia.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">12. Ewidencja protokoł&oacute;w ze spotkań informacyjnych.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">13. Ewidencja szkoleń.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">14. Ewidencje kontroli.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">15. Ewidencja delegacji służbowych.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">16. Ewidencja czasu pracy.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">19. Ewidencja pieczątek.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">20. Ewidencja zwolnień lekarskich.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">21. Ewidencja szkoleń.</span></span></p> <p><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:georgia,serif;">22. Ewidencja zatrudnionych.</span></span></p> <div> &nbsp; </div> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id33904111723
full

Prowadzone rejestry :

1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorców.

2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.

3. Rejestr mandatów.

4. Rejestr wyników poboru prób.

5. Rejestry protokołów kontroli sprawdzającej.

6. Rejestry podmiotów nadzorowych.

7. Rejestry chorób zakaźnych zwalczanych z urzędu.

8. Rejestr wyników badań laboratoryjnych.

9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chorób zakaźnych.

10. Rejestry decyzji.

11. Ewidencja zaopatrzenia.

12. Ewidencja protokołów ze spotkań informacyjnych.

13. Ewidencja szkoleń.

14. Ewidencje kontroli.

15. Ewidencja delegacji służbowych.

16. Ewidencja czasu pracy.

17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.

18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.

19. Ewidencja pieczątek.

20. Ewidencja zwolnień lekarskich.

21. Ewidencja szkoleń.

22. Ewidencja zatrudnionych.

 

Prowadzone rejestry :

1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorców.

2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.

3. Rejestr mandatów.

4. Rejestr wyników poboru prób.

5. Rejestry protokołów kontroli sprawdzającej.

6. Rejestry podmiotów nadzorowych.

7. Rejestry chorób zakaźnych zwalczanych z urzędu.

8. Rejestr wyników badań laboratoryjnych.

9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chorób zakaźnych.

10. Rejestry decyzji.

11. Ewidencja zaopatrzenia.

12. Ewidencja protokołów ze spotkań informacyjnych.

13. Ewidencja szkoleń.

14. Ewidencje kontroli.

15. Ewidencja delegacji służbowych.

16. Ewidencja czasu pracy.

17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.

18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.

19. Ewidencja pieczątek.

20. Ewidencja zwolnień lekarskich.

21. Ewidencja szkoleń.

22. Ewidencja zatrudnionych.

 
2019-01-30 23:31:29  Andrzej Zająkała

Utworzono artykuł 191988 o nazwie 'Rejestry,ewidencje,archiwa'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste191988
user_idpuste2501158
resource_idpuste2291
namepusteRejestry,ewidencje,archiwa
category_idpuste33927
language_idpuste1
shortpusteREA
fullpuste
1. Rejestr wydanych upoważnień do przeprowadzania kontroli przedsiębiorców.
 
 
2. Rejestr wydanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.
 
 
3. Rejestr mandatów.
 
 
4. Rejestr wyników poboru prób.
 
 
5. Rejestry protokołów kontroli sprawdzającej.
 
 
6. Rejestry podmiotów nadzorowych.
 
 
7. Rejestry chorób zakaźnych zwalczanych z urzędu.
 
 
8. Rejestr wyników badań laboratoryjnych.
 
 
9. Rejestr padłych zwierząt z powodu chorób zakaźnych.
 
 
10. Rejestry decyzji.
 
 
11. Ewidencja zaopatrzenia.
 
 
12. Ewidencja protokołów ze spotkań informacyjnych.
 
 
13. Ewidencja szkoleń.
 
 
14. Ewidencje kontroli.
 
 
15. Ewidencja delegacji służbowych.
 
 
16. Ewidencja czasu pracy.
 
 
17. Ewidencja zarządzeń wewnętrznych.
 
 
18. Ewidencje korespondencji wpływającej i wysyłanej.
 
 
19. Ewidencja pieczątek.
 
 
20. Ewidencja zwolnień lekarskich.
 
 
21. Ewidencja szkoleń.
 
 
22. Ewidencja zatrudnionych.
 
publishfrompuste2018-12-31 00:00:00
_activepuste1
slugpusterejestry-ewidencje-archiwa

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..